E 1 iunie. Poarta rochie.

marți, iunie 01, 2010 Posted by Adriana


Tocmai am citit la Ina pe blog despre faptul ca s-a lansat o invitatie, de a purta rochie de 1 iunie. Da, e destul de ciudat ca e nevoie de o invitatie speciala pentru asa ceva, pentru un lucru firesc. Mai ales ca vine vara. Ce poate fi mai dragut vara decat rochitele? Si macii ? :) Pentru mine nu ar fi nimic mai dragut acum, nimic ce sa imi doresc mai mult decat sa ma imbrac in rochie maine, si poimaine si cat are sa tina vara cel putin, dar cum deocamdata chiar nu pot (deocamdata, sper foarte tare ca in curand am sa scap de toate problemele si are sa fie totul bine...), am sa pun niste fotografii cu mine de la inceputul lui iunie de acum 2 ani, eram cu Liviu pe drum spre Lacul Rosu (faceam o excursie de o zi) si eram in fusta :) Si pe marginea drumului era un camp cu maci. Se pare ca totul era perfect :)

Oricum, Ina a lansat si o provocare. Sa-i trimitem fotografii cu noi in rochie. Mi se pare o idee tare frumoasa, asa incat i-am trimis si eu o fotografie. Cautand fotografia pentru Ina, le-am gasit asadar si pe astea cu maci, si m-am gandit ca e mai mult decat potrivit pentru inceputul lui iunie. Pentru mine mai e luna lalelelor, iunie a macilor. 




6 comments:

isa spunea...

Frumoasa initiativa! Imi place mult prima poza, macii au aceassi culoare cu bluza ta :)

Ina Todoran spunea...

f frumoase pozeele, ca de obicei! Multumesc pt inscriere si pentru poza! O zi minunata si multa sanatate!

iulia spunea...

si aici am vazut zilele trecute un camp plin de maci(nu am putut sa oprim ,of)stii ca si mie imi place sa port rochita ,deci accept invitatia:))

Anonim spunea...

Ce frumos!Pozele sunt minunate,este un peisaj minunat iar tu se vede ca esti foarte vesela.Mi-as fi dorit ca azi sa port rochie dar din pacate la Brasov este chiar frig..:( Ploua si bate putin vantul.Dar de obicei port si eu rochita si chiar imi place!Iti doresc sa scapi cat de curand de toate problemele si sa ai parte de momente cat mai placute,in rochita!Sanatate multa!

Daniela Toader spunea...

Superba ideea! CHiar acum am sa dau pantalonii scurti jos si am sa imi iau cea mai frumoasa rochita!! :X

Adriana spunea...

Multumesc mult pentru mesaje si pentru urari. Ma bucur ca va plac pozele, dar si invitatia :) Da, si aici a fost azi racoare si vant, am fost la o serbare de 1 iunie, si toate fetitele erau in rochite oricum :)

Iu, te rog frumos sa faci tot posibilul sa opresti cand mai vezi un camp cu maci! Si daca porti azi rochita, sa-ti faci vreo doua poze, sa te vad si eu :) Mai ales ca ai si rochita noua :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails