Astazi...

miercuri, ianuarie 26, 2011 Posted by Adriana

Afara... e noaptea si foarte, foarte frig. Dar in casa e cald :)

Ma gandesc... la prea multe lucruri ca sa le mai tin evidenta deja.

Sunt recunoscatoare pentru... prieteni dragi.

Din bucatarie... crema de broccoli cu ardei. E prima data cand am facut acasa la ai mei si le-a placut tuturor :)

Creez... cateva lucruri... Felicitari de 8 martie pentru Clipe Frumoase , bannere, mai schimb una alta la site. Trebuie sa fac o pagina de scrapbooking clasic si n-am DELOC inspiratie...

Am de gand sa... comand niste sapunuri homemade online.

Citesc... despre cum se optimizeaza siteurile, despre uleiurile esentiale, diverse postari pe bloguri (o postare pe care tocmai am citit-o pe un blog strain m-a inspirat sa o fac si eu pe asta).

Sper... sa pot sta acasa la mine mai mult...

Aud... chicoteli de ale lui Emi care se uita la o comedie.

De prin casa... Miki, motanul nostru operat si cu un picior inca rupt tocmai a coborat de pe casa cu o figura nevinovata :)

O fotografie la intamplare...

bradul_bunicutu-550

8 comments:

KaBea spunea...

Iti doresc inspiratie muuuuuulta sa poti crea si incanta pe noi.Pupici.A...si sanatate la motanel.

corina spunea...

Adriana frumoase ganduri...Asa ca e greu fara inspiratie?

Adriana spunea...

Bea, mersi de urari :) Motanul e bine oricum, numai ca el nu intelege ca nu poate face toate prostiile care-i trec prin caput :) Pup si eu!

Corina, da, ma gandesc sa imi mai astern uneori si gandurile, oricat de banale ar fi, poate se mai organizeaza singure in felul asta si ma mai elibereaza pe mine :) Da, fara inspiratie nu e numai greu, e imposibil chiar, cel putin pentru mine, observ ca nu pot face nimic doar ca sa fie facut, ci trebuie sa fiu sigura ca e cel mai bun posibil si daca n-am inspiratie...alte ganduri, intortocheate :)

KaBea spunea...

Adi,am uitat sa te invit la un concurs daca iti face placere http://oanamada.wordpress.com/2011/01/24/concurs-fereastra-catre-imaginatie/.Te pup.

Ninulescu spunea...

Abia astept sa cumperi sapunurile si sa le vad si eu la tine pe blog :)
eu inca mai caut sapunul homemade perfect si nu stiu daca il gasesc si in Ro..pina acum am gasit doar in Franta :(

Adriana spunea...

Bea draga, m-a invitat Oana deja si am sa particip, trebuie numai sa ma hotarasc la ce categorie :)

Ninu, pai eu am mai cumparat sapunuri din astea, unele mi-au placut mai mult , altele mai putin, inca mai caut si eu :) Nu m-am gandit inca sa scriu despre ele pe blog, poate cand il voi gasi pe cel perfect asa cum spui tu :) Sapunurile de la Galador le-ai incercat?

Loredana spunea...

ce harnicuta esti! deja te apuci de felicitari! iti doresc atunci sa te viziteze des imaginatia bogata si cheful de munca! numai bine!

Ninulescu spunea...

Nu, nu am incercat Galador desi mi-a zis Adelina ca ea le-a incercat.
Dar dupa ce termin sapunul pe care il am acum,( acesta adica http://ninulescu.blogspot.com/2011/01/pentru-cei-cu-pielea-sensibila.html
o sa-mi iau si galador sa-l incerc :)
Dar ar fi fain sa scrii despre alea care iti plac mai mult :)) ca in felul asta ajuti si pe altii sa stie ce e mai de calitate :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails