Cadoul meu de 8 martie de anul trecut :)

joi, martie 08, 2012 Posted by Adriana

Anul trecut pe vremea asta am aflat ca sunt insarcinata, pe 4 martie mai exact - media dintre 1 si 8 :) Asadar o consider pe Ema martisorul meu special de Ziua Mamei.




 Cadoul primit anul trecut de 8 martie a tot crescut si s-a transformat in cea mai dulce fetita de 4 luni :) E un cadou pentru toata viata, iar iubirea mea pentru el va creste cu fiecare an care trece...


 Anul acesta e prima data cand tin in brate copilasul meu de 8 martie si parca ziua asta e muuuult mai frumoasa!


LA MULTI ANI !

5 comments:

Unknown spunea...

La multi ani, fete frumaose!

Unknown spunea...

La multi aniiiiii!!!!!!!!!!!!

Paula spunea...

La multi ani, mamico!
Creste, creste, martisorul tau drag! :)

Sanatate si numai bucurii alaturi de familia ta!

khansadfdf spunea...

try this template for blog.
www.bangashtemplates.blogspot.com

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails